Komentarze do artykułu: Widzew pomógł Janasowi zająć miejsce Bakero?
Sobota, 4 września 2010 godz. 20:16
obserwator napisał(a):
obserwator: Najbardziej mnie śmieszą komentarze "ludzi najlepiej zorientowanych w sprawach Widzewa" pozyskujących info z najbardziej wiarygodnych zrodeł klubu Widzew.Chciałbym im uprzytomnic ,ze nawet zawodnicy Widzewa nie maja informacji tak "sekretnych" dotyczącym działalnosci społki (finansów,układów miedzy stronami,polityki kadrowej itp) a kompetentni ludzie w tych sprawach musieli by być idiotami by je przekazywać na zewnatrz.Po prostu jesli ktos chce miec miejsce pracy to musi byc lojalny a jesli nim nie jest to tylko kwestia czasu jest jego osuniecie.Smieszą mnie wypowiedzi "mam informacje pewna ze żrodła w klubie" itp,itd w sprawach ktore nie są do publicznej wiadomosci.No cóz wielu chce "zaimponowac" swoimi koneksjami i nic wiecej.
Nie zależy mi na żadnym zaimponowaniu komukolwiek.Ciebie śmieszy moja wiedza nt. klubowe,a mnie bałwochwalstwo i poddaństwo niektórych komentatorów.Będę piętnował wszelkie objawy zła,czy to się komuś podoba,czy nie...
Autor: SlaPab (użytkownik: 25282, komentarzy: 5528)
Sobota, 4 września 2010 godz. 20:08
Zbyk napisał(a):
Zbyk: Czy Zub się wcinał Janasowi, czy Janas na życzenie Wojciechowskiego Bakero, czy ewentualnie np. Kosmala i Miklas będą wchodzić w kompetencje Skorży czy też Nawałka będzie sterowany z tylnego siedzenia przez Mazura - KAŻDA TAKA SYTUACJA JEST ŻENUJĄCA I NALEŻY Z NIEJ SZYDZIĆ, KPIĆ, WYŚMIEWAĆ. To obciach nad obciachy, białe skarpetki, złote łańcuchy, disco polo i trzydziestoletnie polo w tuningu "na corvette".
I tylko współczuć każdemu trenerowi, który z różnych przyczyn pozwoli sobie na takie zachowanie ze strony zwierzchnika.
Co do Janasa, to do pewnego momentu go popierałem. Nie może być tak, że ktoś kompletnie bez znaczenia w środowisku trenerów będzie wybierał dobremu trenerowi Janasowi piłkarzy do zakontraktowania. Teraz jednak Janas przeszedł na drugą stronę mocy i od tego momentu już mi się nie podoba. Powinien powiedzieć - "Józiu, nie godzę się na rolę mega dupka. Ja już kiedyś to przerabiałem. Zwolnij Bakero, jeśli chcesz żebym był trenerem". Gdyby tak się zachował, to tym bardziej bym go szanował że odszedł nie godząc się na rządy pana Zuba.
I tylko współczuć każdemu trenerowi, który z różnych przyczyn pozwoli sobie na takie zachowanie ze strony zwierzchnika.
Co do Janasa, to do pewnego momentu go popierałem. Nie może być tak, że ktoś kompletnie bez znaczenia w środowisku trenerów będzie wybierał dobremu trenerowi Janasowi piłkarzy do zakontraktowania. Teraz jednak Janas przeszedł na drugą stronę mocy i od tego momentu już mi się nie podoba. Powinien powiedzieć - "Józiu, nie godzę się na rolę mega dupka. Ja już kiedyś to przerabiałem. Zwolnij Bakero, jeśli chcesz żebym był trenerem". Gdyby tak się zachował, to tym bardziej bym go szanował że odszedł nie godząc się na rządy pana Zuba.
Ależ Józek właśnie tak Janasowi powiedział:"Będziesz Paweł trenerem mojej Polonii,tylko muszę zwolnić Bakero".Nie widać,że dąży do tego wszystkimi środkami???
Autor: SlaPab (użytkownik: 25282, komentarzy: 5528)
Piątek, 3 września 2010 godz. 14:16
Czy Zub się wcinał Janasowi, czy Janas na życzenie Wojciechowskiego Bakero, czy ewentualnie np. Kosmala i Miklas będą wchodzić w kompetencje Skorży czy też Nawałka będzie sterowany z tylnego siedzenia przez Mazura - KAŻDA TAKA SYTUACJA JEST ŻENUJĄCA I NALEŻY Z NIEJ SZYDZIĆ, KPIĆ, WYŚMIEWAĆ. To obciach nad obciachy, białe skarpetki, złote łańcuchy, disco polo i trzydziestoletnie polo w tuningu "na corvette".
I tylko współczuć każdemu trenerowi, który z różnych przyczyn pozwoli sobie na takie zachowanie ze strony zwierzchnika.
Co do Janasa, to do pewnego momentu go popierałem. Nie może być tak, że ktoś kompletnie bez znaczenia w środowisku trenerów będzie wybierał dobremu trenerowi Janasowi piłkarzy do zakontraktowania. Teraz jednak Janas przeszedł na drugą stronę mocy i od tego momentu już mi się nie podoba. Powinien powiedzieć - "Józiu, nie godzę się na rolę mega dupka. Ja już kiedyś to przerabiałem. Zwolnij Bakero, jeśli chcesz żebym był trenerem". Gdyby tak się zachował, to tym bardziej bym go szanował że odszedł nie godząc się na rządy pana Zuba.
I tylko współczuć każdemu trenerowi, który z różnych przyczyn pozwoli sobie na takie zachowanie ze strony zwierzchnika.
Co do Janasa, to do pewnego momentu go popierałem. Nie może być tak, że ktoś kompletnie bez znaczenia w środowisku trenerów będzie wybierał dobremu trenerowi Janasowi piłkarzy do zakontraktowania. Teraz jednak Janas przeszedł na drugą stronę mocy i od tego momentu już mi się nie podoba. Powinien powiedzieć - "Józiu, nie godzę się na rolę mega dupka. Ja już kiedyś to przerabiałem. Zwolnij Bakero, jeśli chcesz żebym był trenerem". Gdyby tak się zachował, to tym bardziej bym go szanował że odszedł nie godząc się na rządy pana Zuba.
Autor: Zbyk (użytkownik: 24318, komentarzy: 2382)
Piątek, 3 września 2010 godz. 11:14
SlaPab napisał(a):
Zapominasz o jednym "drobnym" zdarzeniu a mianowicie ze Wojciechowski mogł bez żadnych podchodów, podkopow zatrudnic od razu Janasa na trenera bo nie było zadnych przeszkód w tym zakresie.Bakero zrezegnował i juz nie był trenerem (nawet wyjechał juz) i dopiero po przemysleniach zaczał "odkrecał" on sam (Bakero) i łaskawca Wojciechowski wyraził zgodę na jego powrót.Gdyby było tak jak napisałes to po co to wszystko byłoby robione ? Janas od razu na trenera i po sprawie.Porównywanie "władzy"Zuba do Wojciechowskiego to juz nie przegiecie ale s.f. obserwator:
W Polonii,nie ma oazy spokoju i komfortu,bo Józek nie jest zdrowym człowiekiem.Dawno już o tym pisałem,że ja bym się na taki krok nie zdecydował,ale każdy ma prawo myśleć po swojemu.To,że Bakero "nie może kichnąć bez ustalenia tego z Janasem" wynika z faktu,że prezes warszawskiego klubu nie chce płacić dwóch niezwykle wysokich gaży swoim trenerom,za prowadzenie jednego zespołu.Właśnie dlatego wszelkimi sposobami podkopuje Bakero i uprzykrza mu życie,żeby ten sam zrezygnował z posady i nie trzeba by mu było płacić wysokiego odszkodowania z tytułu bezpodstawnego zwolnienia.Zatem to nie Janas podkopuje Hiszpana,tylko Wojciechowski szukając oszczędności podejmuje takie decyzje.Co ciekawe jednak,niemal identyczny przypadek autokratycznych rządów Zuba w Naszym Klubie wielu osobom nie przeszkadzał,ale kiedy zdarzył się w Polonii,bardzo wszystkich zaczął kłuć w oczy.Niektórzy widzę,bardzo przyzwyczaili się do chodzenia na pasku działaczy,a to nigdy na zdrowie nie wychodzi...:):):):):)
W Polonii,nie ma oazy spokoju i komfortu,bo Józek nie jest zdrowym człowiekiem.Dawno już o tym pisałem,że ja bym się na taki krok nie zdecydował,ale każdy ma prawo myśleć po swojemu.To,że Bakero "nie może kichnąć bez ustalenia tego z Janasem" wynika z faktu,że prezes warszawskiego klubu nie chce płacić dwóch niezwykle wysokich gaży swoim trenerom,za prowadzenie jednego zespołu.Właśnie dlatego wszelkimi sposobami podkopuje Bakero i uprzykrza mu życie,żeby ten sam zrezygnował z posady i nie trzeba by mu było płacić wysokiego odszkodowania z tytułu bezpodstawnego zwolnienia.Zatem to nie Janas podkopuje Hiszpana,tylko Wojciechowski szukając oszczędności podejmuje takie decyzje.Co ciekawe jednak,niemal identyczny przypadek autokratycznych rządów Zuba w Naszym Klubie wielu osobom nie przeszkadzał,ale kiedy zdarzył się w Polonii,bardzo wszystkich zaczął kłuć w oczy.Niektórzy widzę,bardzo przyzwyczaili się do chodzenia na pasku działaczy,a to nigdy na zdrowie nie wychodzi...:):):):):)
Autor: obserwator (użytkownik: 18340, komentarzy: 1543)
Piątek, 3 września 2010 godz. 11:02
Brawo panie Obserwator,mnie tez irytuja wszyechznawcy.
Autor: czesstmir (użytkownik: 24350, komentarzy: 543)
Piątek, 3 września 2010 godz. 10:59
RZygać mi się chce jak widzę tę jego głupią morde.Tylko na myśl przychodzi taka nazwa imprezy "maraton trzeźwości"
Autor: czesstmir (użytkownik: 24350, komentarzy: 543)
Piątek, 3 września 2010 godz. 10:55
Najbardziej mnie śmieszą komentarze "ludzi najlepiej zorientowanych w sprawach Widzewa" pozyskujących info z najbardziej wiarygodnych zrodeł klubu Widzew.Chciałbym im uprzytomnic ,ze nawet zawodnicy Widzewa nie maja informacji tak "sekretnych" dotyczącym działalnosci społki (finansów,układów miedzy stronami,polityki kadrowej itp) a kompetentni ludzie w tych sprawach musieli by być idiotami by je przekazywać na zewnatrz.Po prostu jesli ktos chce miec miejsce pracy to musi byc lojalny a jesli nim nie jest to tylko kwestia czasu jest jego osuniecie.Smieszą mnie wypowiedzi "mam informacje pewna ze żrodła w klubie" itp,itd w sprawach ktore nie są do publicznej wiadomosci.No cóz wielu chce "zaimponowac" swoimi koneksjami i nic wiecej.
Autor: obserwator (użytkownik: 18340, komentarzy: 1543)
Piątek, 3 września 2010 godz. 10:51
obserwator napisał(a):
obserwator: Szoda ze nie widzisz jaka sytuacja dominuje w Polonii.Tam carem,bogiem ,dowodcą jest tylko i wyłacznie Wojciechowski .Od jego "widzi mi sie" zalezy wszystko.Jesli dla Ciebie sytuacja Janasa w Widzewie byla nie do zaakceptowania i uwierała go a przeniesienie do Polonii uwazasz za "oazę przyjemnosci i komfortu " dla ludzi tam pracujacych to podziwiam Cie za "specyficzny i odosobniony" punkt widzenia zdarzen.
W Polonii,nie ma oazy spokoju i komfortu,bo Józek nie jest zdrowym człowiekiem.Dawno już o tym pisałem,że ja bym się na taki krok nie zdecydował,ale każdy ma prawo myśleć po swojemu.To,że Bakero "nie może kichnąć bez ustalenia tego z Janasem" wynika z faktu,że prezes warszawskiego klubu nie chce płacić dwóch niezwykle wysokich gaży swoim trenerom,za prowadzenie jednego zespołu.Właśnie dlatego wszelkimi sposobami podkopuje Bakero i uprzykrza mu życie,żeby ten sam zrezygnował z posady i nie trzeba by mu było płacić wysokiego odszkodowania z tytułu bezpodstawnego zwolnienia.Zatem to nie Janas podkopuje Hiszpana,tylko Wojciechowski szukając oszczędności podejmuje takie decyzje.Co ciekawe jednak,niemal identyczny przypadek autokratycznych rządów Zuba w Naszym Klubie wielu osobom nie przeszkadzał,ale kiedy zdarzył się w Polonii,bardzo wszystkich zaczął kłuć w oczy.Niektórzy widzę,bardzo przyzwyczaili się do chodzenia na pasku działaczy,a to nigdy na zdrowie nie wychodzi...:):):):):)
Autor: SlaPab (użytkownik: 25282, komentarzy: 5528)
Piątek, 3 września 2010 godz. 09:52
Pawcio strzelil focha bo we wszystko mu sie w Widzewie wpierdzielal zub. To ja sie pytam co On teraz robi klubie mistera wojciechowskiego? Dokladnie to co samo co u nas robil zub. Bakero nie moze nawet kichnac berz ustalenia tego z Pawelkiem. Tu go to cholernie uwieralo ale jak juz jest po drugiej stronie barykady to jest cacy sytuacja.
Pozdro
Pozdro
Autor: Stary Nick ZRW (użytkownik: 23982, komentarzy: 121)
Piątek, 3 września 2010 godz. 09:42
_Peteer napisał(a):
Szoda ze nie widzisz jaka sytuacja dominuje w Polonii.Tam carem,bogiem ,dowodcą jest tylko i wyłacznie Wojciechowski .Od jego "widzi mi sie" zalezy wszystko.Jesli dla Ciebie sytuacja Janasa w Widzewie byla nie do zaakceptowania i uwierała go a przeniesienie do Polonii uwazasz za "oazę przyjemnosci i komfortu " dla ludzi tam pracujacych to podziwiam Cie za "specyficzny i odosobniony" punkt widzenia zdarzen. Właśnie tak.
Wiem to samo.
Janas ne miał innego powodu odejścia.
Kolejne" dwa awanse" i dobra robota w dobrym poukładanym i z perspektywami klubie. Co więcej ?
Tyle, że gdyby był "poukładany" zostałby.
Coraz bardziej spychany na margines trener wkurwu dostał.
Ja Mu się nie dziwię.
Wiem to samo.
Janas ne miał innego powodu odejścia.
Kolejne" dwa awanse" i dobra robota w dobrym poukładanym i z perspektywami klubie. Co więcej ?
Tyle, że gdyby był "poukładany" zostałby.
Coraz bardziej spychany na margines trener wkurwu dostał.
Ja Mu się nie dziwię.
Autor: obserwator (użytkownik: 18340, komentarzy: 1543)
Piątek, 3 września 2010 godz. 00:40
SlaPab napisał(a):
Właśnie tak. zgredzik:
Jeśli szanujesz Janosika za to co dla Nas zrobił,to szanuj go też za to,że pokazał debilowi Zubowi,gdzie jest jego miejsce i Naszym działaczom,że źle zrobili nie uznając jego wizji rozwoju piłki w Widzewie.Zalegając mu co najmniej trzy miesiące z wypłatą kasy,nie zezwalając na zaproponowane przez Njego transfery,a wreszcie forując na jego zwierzchnika zacofanego neandertalczyka,pokazali swoją małostkowość,połączoną z nadzwyczaj prostacką chytrością.Ja sam,zrobiłbym to samo.Zgadzam się tylko z tym,że powinien pożegnać się godnie z kibicami,ale jest milczkiem i odludkiem,dlatego tak mało odpowiedzialnie się zachował...Pozdro :):):):):)
Jeśli szanujesz Janosika za to co dla Nas zrobił,to szanuj go też za to,że pokazał debilowi Zubowi,gdzie jest jego miejsce i Naszym działaczom,że źle zrobili nie uznając jego wizji rozwoju piłki w Widzewie.Zalegając mu co najmniej trzy miesiące z wypłatą kasy,nie zezwalając na zaproponowane przez Njego transfery,a wreszcie forując na jego zwierzchnika zacofanego neandertalczyka,pokazali swoją małostkowość,połączoną z nadzwyczaj prostacką chytrością.Ja sam,zrobiłbym to samo.Zgadzam się tylko z tym,że powinien pożegnać się godnie z kibicami,ale jest milczkiem i odludkiem,dlatego tak mało odpowiedzialnie się zachował...Pozdro :):):):):)
Wiem to samo.
Janas ne miał innego powodu odejścia.
Kolejne" dwa awanse" i dobra robota w dobrym poukładanym i z perspektywami klubie. Co więcej ?
Tyle, że gdyby był "poukładany" zostałby.
Coraz bardziej spychany na margines trener wkurwu dostał.
Ja Mu się nie dziwię.
Autor: _Peteer (użytkownik: 15855, komentarzy: 231)
Czwartek, 2 września 2010 godz. 23:16
Ludzie dajcie sobie spokój z tym Janasem bo na okrągło gadanie o tym Janas tam,Janas tu i Janas gdzieś.Nikt nie wiem jakie powód było odejścia jak nawet była to kasa to się nie dziwie dzisiaj liczy się pieniądz nie miłość czy szacunek do danej firmy.Mnie on nie interesuje nawet jak Mistrza zdobędzie bo i tak większego osiągnięcia nie zrobił po za awansem przeciesz spokojnie Fornalik nas doprowadziłby do E-klasy, ale nie powierzono mu szansy,Pamiętajcie jedno nie wiadomo co będzie dalej, ale WIDZEW będzie istniał dalej;]
Autor: Pavlu (użytkownik: 27999, komentarzy: 8)
Czwartek, 2 września 2010 godz. 23:07
lakx napisał(a):
lakx: SlaPab:
A skąd ty to wszystko wiesz?O Zubie,o zaległościach finansowych,o transferach?Cacek ci się spowiada czy Janas,a może szatniarz Zbynek przy piwie ci to opowiedział?
A skąd ty to wszystko wiesz?O Zubie,o zaległościach finansowych,o transferach?Cacek ci się spowiada czy Janas,a może szatniarz Zbynek przy piwie ci to opowiedział?
Skąd wiem,to moja sprawa,ważne jest tylko to,że wiem to wszystko z samego źródła.Plotkami szatniarskimi,może zajmujesz się Ty,bo ja na takie rzeczy kładę tylko lachę...Jak nie masz wiarygodnych informacji,to nie podnoś tematu,bo się możesz tylko ośmieszyć.Bez napinki.Pozdro :):):):)
Autor: SlaPab (użytkownik: 25282, komentarzy: 5528)
Czwartek, 2 września 2010 godz. 22:47
Najpeirw Probiezr potem Fornalik teraz Janas i nie ma trenera dobrego w Widzewie!Quo vadis RTS-ie??Nie podoba mi się ta polityka klubu!
Autor: Krzysiek74 (użytkownik: 10960, komentarzy: 418)
Czwartek, 2 września 2010 godz. 22:41
SlaPab napisał(a):
SlaPab: zgredzik:
Jeśli szanujesz Janosika za to co dla Nas zrobił,to szanuj go też za to,że pokazał debilowi Zubowi,gdzie jest jego miejsce i Naszym działaczom,że źle zrobili nie uznając jego wizji rozwoju piłki w Widzewie.Zalegając mu co najmniej trzy miesiące z wypłatą kasy,nie zezwalając na zaproponowane przez Njego transfery,a wreszcie forując na jego zwierzchnika zacofanego neandertalczyka,pokazali swoją małostkowość,połączoną z nadzwyczaj prostacką chytrością.Ja sam,zrobiłbym to samo.Zgadzam się tylko z tym,że powinien pożegnać się godnie z kibicami,ale jest milczkiem i odludkiem,dlatego tak mało odpowiedzialnie się zachował...Pozdro :):):):):)
Jeśli szanujesz Janosika za to co dla Nas zrobił,to szanuj go też za to,że pokazał debilowi Zubowi,gdzie jest jego miejsce i Naszym działaczom,że źle zrobili nie uznając jego wizji rozwoju piłki w Widzewie.Zalegając mu co najmniej trzy miesiące z wypłatą kasy,nie zezwalając na zaproponowane przez Njego transfery,a wreszcie forując na jego zwierzchnika zacofanego neandertalczyka,pokazali swoją małostkowość,połączoną z nadzwyczaj prostacką chytrością.Ja sam,zrobiłbym to samo.Zgadzam się tylko z tym,że powinien pożegnać się godnie z kibicami,ale jest milczkiem i odludkiem,dlatego tak mało odpowiedzialnie się zachował...Pozdro :):):):):)
A skąd ty to wszystko wiesz?O Zubie,o zaległościach finansowych,o transferach?Cacek ci się spowiada czy Janas,a może szatniarz Zbynek przy piwie ci to opowiedział?
Autor: lakx (użytkownik: 9633, komentarzy: 521)
Czwartek, 2 września 2010 godz. 22:15
zgredzik napisał(a):
zgredzik: Zbyk -
dokładnie to samo sobie pomyślałem: zapomniał wół jak cielęciem był.
Szanuję Janosika za to, co zrobił dla Widzewa, dla nas. Walczył dwa sezony i wywalczył to, na co liczyliśmy. Z całą pewnością styl, w jakim pożegnał się z nami zakrawa na kpinę i zasługuje na naganę. Osobiście marzy mi się rewanż Polonia - Widzew z Janasem na ławce trenerskiej Czarnych Koszul w stosunku bramkowym 0:3....
PozdRo... Widzew The Best !!!
dokładnie to samo sobie pomyślałem: zapomniał wół jak cielęciem był.
Szanuję Janosika za to, co zrobił dla Widzewa, dla nas. Walczył dwa sezony i wywalczył to, na co liczyliśmy. Z całą pewnością styl, w jakim pożegnał się z nami zakrawa na kpinę i zasługuje na naganę. Osobiście marzy mi się rewanż Polonia - Widzew z Janasem na ławce trenerskiej Czarnych Koszul w stosunku bramkowym 0:3....
PozdRo... Widzew The Best !!!
Jeśli szanujesz Janosika za to co dla Nas zrobił,to szanuj go też za to,że pokazał debilowi Zubowi,gdzie jest jego miejsce i Naszym działaczom,że źle zrobili nie uznając jego wizji rozwoju piłki w Widzewie.Zalegając mu co najmniej trzy miesiące z wypłatą kasy,nie zezwalając na zaproponowane przez Njego transfery,a wreszcie forując na jego zwierzchnika zacofanego neandertalczyka,pokazali swoją małostkowość,połączoną z nadzwyczaj prostacką chytrością.Ja sam,zrobiłbym to samo.Zgadzam się tylko z tym,że powinien pożegnać się godnie z kibicami,ale jest milczkiem i odludkiem,dlatego tak mało odpowiedzialnie się zachował...Pozdro :):):):):)
Autor: SlaPab (użytkownik: 25282, komentarzy: 5528)
Czwartek, 2 września 2010 godz. 22:09
nowacco napisał(a):
i to jest dobra myś popieram Jak Janas zostanie trenerem to sie wakat dyrektora sportowego zwolni, więc może byśmy w ramach owocne współpracy oddali naszego wybitnego dyrektora Marka Zuba? Co wy na to?
Autor: slawo_pl (niezalogowany)
Czwartek, 2 września 2010 godz. 21:58
nowacco napisał(a):
nowacco: Jak Janas zostanie trenerem to sie wakat dyrektora sportowego zwolni, więc może byśmy w ramach owocne współpracy oddali naszego wybitnego dyrektora Marka Zuba? Co wy na to?
Trafiłeś kulą w płot.Tego idiotycznego debila,nikt nie weźmie nawet za sowitą dopłatą.Gdyby jednak jakimś cudem znalazł się taki klient,to jestem gotów partycypować w kosztach i dołożyć do tego interesu,nawet niezłą sumkę...:):):):):)
Autor: SlaPab (użytkownik: 25282, komentarzy: 5528)
Czwartek, 2 września 2010 godz. 20:52
nowacco napisał(a):
Brawo świetna myśl Jak Janas zostanie trenerem to sie wakat dyrektora sportowego zwolni, więc może byśmy w ramach owocne współpracy oddali naszego wybitnego dyrektora Marka Zuba? Co wy na to?
Autor: daro (niezalogowany)
Czwartek, 2 września 2010 godz. 20:48
Undertaker napisał(a):
Już jest! Janas bedzie marionetka Wojciechowskiego.
Autor: przemeq (użytkownik: 23941, komentarzy: 7619)
Czwartek, 2 września 2010 godz. 20:45
Janas bedzie marionetka Wojciechowskiego.
Autor: Undertaker (użytkownik: 24504, komentarzy: 684)
Czwartek, 2 września 2010 godz. 20:30
Jak Janas zostanie trenerem to sie wakat dyrektora sportowego zwolni, więc może byśmy w ramach owocne współpracy oddali naszego wybitnego dyrektora Marka Zuba? Co wy na to?
Autor: nowacco (użytkownik: 15749, komentarzy: 259)
Czwartek, 2 września 2010 godz. 19:49
mcmurphy napisał(a):
Przyjdzie z młodymi wilkami: Janas nie odszedł z powodu Zuba, to kasa miesza ludziom w głowie. Jakiś konflikt z Zubem był, ale gdyby nie oferta J.W. i jego kosmiczne pieniądze, to pewnie by został u Nas.
Na miejscu Janosika wcale bym się nie cieszył z ew. zamiany za Bakero. To samo może Go spotkać w przyszłości. J.W. jest szalony. Poza tym Janosik nie jest cudotwórcą, choć jest dobrym trenerem, mogą mu mu się zdarzyć jakieś głupie wpadki. I co wtedy? Z kim przyjdzie Wojciechowski do niego? No, ale to nie nasze zmartwienie.
Na miejscu Janosika wcale bym się nie cieszył z ew. zamiany za Bakero. To samo może Go spotkać w przyszłości. J.W. jest szalony. Poza tym Janosik nie jest cudotwórcą, choć jest dobrym trenerem, mogą mu mu się zdarzyć jakieś głupie wpadki. I co wtedy? Z kim przyjdzie Wojciechowski do niego? No, ale to nie nasze zmartwienie.
Jarosławem, Mirosławem i Zbigniewem ;)
Autor: Zbyk (użytkownik: 24318, komentarzy: 2382)
Czwartek, 2 września 2010 godz. 19:48
A mnie się wydaje że P.Janas wiedział wcześniej co zrobi. Osobiście nic niby do niego nie mam, ale tak jakoś nie pasował mi do naszego klubu !
p.s. Chciałbym żeby wrócił M.Probierz
p.s. Chciałbym żeby wrócił M.Probierz
Autor: mirecki (użytkownik: 27823, komentarzy: 130)
Czwartek, 2 września 2010 godz. 19:37
Janas nie odszedł z powodu Zuba, to kasa miesza ludziom w głowie. Jakiś konflikt z Zubem był, ale gdyby nie oferta J.W. i jego kosmiczne pieniądze, to pewnie by został u Nas.
Na miejscu Janosika wcale bym się nie cieszył z ew. zamiany za Bakero. To samo może Go spotkać w przyszłości. J.W. jest szalony. Poza tym Janosik nie jest cudotwórcą, choć jest dobrym trenerem, mogą mu mu się zdarzyć jakieś głupie wpadki. I co wtedy? Z kim przyjdzie Wojciechowski do niego? No, ale to nie nasze zmartwienie.
Na miejscu Janosika wcale bym się nie cieszył z ew. zamiany za Bakero. To samo może Go spotkać w przyszłości. J.W. jest szalony. Poza tym Janosik nie jest cudotwórcą, choć jest dobrym trenerem, mogą mu mu się zdarzyć jakieś głupie wpadki. I co wtedy? Z kim przyjdzie Wojciechowski do niego? No, ale to nie nasze zmartwienie.
Autor: mcmurphy (użytkownik: 24936, komentarzy: 964)
Czwartek, 2 września 2010 godz. 19:18
Zbyk -
dokładnie to samo sobie pomyślałem: zapomniał wół jak cielęciem był.
Szanuję Janosika za to, co zrobił dla Widzewa, dla nas. Walczył dwa sezony i wywalczył to, na co liczyliśmy. Z całą pewnością styl, w jakim pożegnał się z nami zakrawa na kpinę i zasługuje na naganę. Osobiście marzy mi się rewanż Polonia - Widzew z Janasem na ławce trenerskiej Czarnych Koszul w stosunku bramkowym 0:3....
PozdRo... Widzew The Best !!!
dokładnie to samo sobie pomyślałem: zapomniał wół jak cielęciem był.
Szanuję Janosika za to, co zrobił dla Widzewa, dla nas. Walczył dwa sezony i wywalczył to, na co liczyliśmy. Z całą pewnością styl, w jakim pożegnał się z nami zakrawa na kpinę i zasługuje na naganę. Osobiście marzy mi się rewanż Polonia - Widzew z Janasem na ławce trenerskiej Czarnych Koszul w stosunku bramkowym 0:3....
PozdRo... Widzew The Best !!!
Autor: zgredzik (użytkownik: 23321, komentarzy: 6249)
Czwartek, 2 września 2010 godz. 19:16
Czekam na nominację Janasa na trenera polonii jak i na jego pierwszą porażkę .Mam takie przeczucie że właśnie za Janasa polonia nie zdobędzie majstra.
Autor: mkultra (użytkownik: 24883, komentarzy: 1403)
Czwartek, 2 września 2010 godz. 18:55
teraz komuchy jebane beda kupowac jak nie wygraja bo to kolesiostwo czerwone listkiewicz oleksy smolarek jest ich tam mnnogo
Autor: wasyl (niezalogowany)
Czwartek, 2 września 2010 godz. 18:52
PabloLDZ napisał(a):
Zapomnialem dodac - brac Bakero do Nas, niech sportowo im sie zrewanzuje :D Ajj tam, odszedl z Widzew z innych powodow (kasy), a nie z powodu Zuba.
Autor: PabloLDZ (użytkownik: 26845, komentarzy: 900)
Czwartek, 2 września 2010 godz. 18:51
Zbyk napisał(a):
Ajj tam, odszedl z Widzew z innych powodow (kasy), a nie z powodu Zuba. Powiedziałbym komedia, ale to wcale nie jest śmieszne. Trener przestaje być trenerem w chwili, kiedy ktoś miesza mu się do składu. Odtąd jest tylko figurantem. Dziwię się, że Paweł Janas godzi się na rolę nadtrenera i chodzi z Wojciechowskim do Bakero w przerwie meczu. Czy Janas ma krótką pamięć? Czy to nie z racji na zbyt duże kompetencje pana Zuba odszedł z Widzewa? Znów okazuje się, że punkt widzenia zależy od miejsce siedzenia. Smutne to bardzo.
Autor: PabloLDZ (użytkownik: 26845, komentarzy: 900)
Czwartek, 2 września 2010 godz. 18:46
Powiedziałbym komedia, ale to wcale nie jest śmieszne. Trener przestaje być trenerem w chwili, kiedy ktoś miesza mu się do składu. Odtąd jest tylko figurantem. Dziwię się, że Paweł Janas godzi się na rolę nadtrenera i chodzi z Wojciechowskim do Bakero w przerwie meczu. Czy Janas ma krótką pamięć? Czy to nie z racji na zbyt duże kompetencje pana Zuba odszedł z Widzewa? Znów okazuje się, że punkt widzenia zależy od miejsce siedzenia. Smutne to bardzo.
Autor: Zbyk (użytkownik: 24318, komentarzy: 2382)
Czwartek, 2 września 2010 godz. 18:45
Ale ten janas czerwony.;D
Autor: Widzewiak1019 (użytkownik: 27157, komentarzy: 506)
Czwartek, 2 września 2010 godz. 18:44
Dokładnie panie Tomku... poza tym ostatnie zdanie nie powinno zawierać pytajnika... tylko kropkę.
Autor: Alien5 (użytkownik: 1792, komentarzy: 4242)


